mirosgirl ozlemaync ben çok sevinmiştim kilo alınca oh sonunda aldım dedim. Herkes hamilelikten sonra zayıflama çalışıyor ya kalıcı olur diye düşündüm mlsf olmadı
demetov mirosgirl ben de öyle 177 yim 58 dim 75 oldum hamileyken ne guzel kalr dedim sonra bebeğim durmadıgı ıcın hep aç kaldım aglamasına kıyamıyorm o yuzden bırakaamıyorum aynaya bakınca eski halime döndüğümü görüyorum o kadar üzülüyorum ki
avkatanne ozlemaync kusura bakma seni engelliyorum gözüme gözükme 😅😅😅 yiyip yiyip mi alamıyorsun metabolizma hızlı da hemen eritiyor musun ya da yiyemiyor musun? bi kan değerlerine baktır istersen. 🌸
beyzanuroz Feraye_ istersen aldığım kişinin iletişim numarasını özelden atabilirim onunla konuşursan seni güzelce yonlendirir
kubra_omer aptalliketme bende aynı durumdayım maalesef hamilelikten önce 52 ydim.65 le doğuma girdim şimdi 42-43 kiloyum ve diyabetim var asla alamiyorum