Ayy kızlar kızım 2 yaşına girdi inanılmaz değişti herşeye ağlıyor sinirleniyor yapamayınca kendine vuruyor bana vuruyor üstelik son 4 azı dişi vsr onları çıkarıyor birde üstüne hasta öksürmekten uyuyamıyor yemek sıfır günü 1 pankekle kapatıyor desem yerıdır ama oyun oynuyorum sınırlenıyor ıkı dakıka sonra ağlamaya baslıyor dışarı cıkamafıj butun kış doğuda zor gecıyor malum ama benim sabrım 1 haftatır bitti hiç kızmadığım sinirlenmediğim çocuğuma kızarken buluyorum oyun oynamak dahi istemiyorum şuan inanın etkinlik felan hiç içimden gelmiyor tekim desteksuz büyütüyorum o kadar tükendim ki artık bu yaşına kadar hep tek baktım ama herseye ağlaması beni yoruyor konussanda fayda yok ne zaman geçer bu durum