Bayramdan önce ramazan da bı haftadan fazla oldu bademciklerim ağrıyordu çok fena dahiliyeye gittim ultrason çektim boyun kısmını lenflerim 2cm büyümüş sağ sol olmak üzere antibiyotik verdiler bı kaç gün iyiydim 2 gün önce gittim kontrole tekrar tekrar cektrdim 1cm e düşmüş ama ağrıyor 3 gündür ne yapicam bilmiyorum tekrar mi büyüdü şuan enfeksiyon yok sadece o bölge ağrıyor bu durumu yaşıyan var mı acaba