tarcinlikurabiye Hanımlar birkaç gündür kulağımın dış kıkırdağı şiş ve inanılmaz ağrıyor . Hastaneye gidecek vaktim bile yok .. bu durumu yaşayalar var mı , evde antibiyotik var agumentin . Onu kullansam geçer mü