Duyulurum hayalkbr 1 aylık muayene olduysanız ve 10 gün sonra kontrole gelin denmediyse yok. Ama bir aylıkken kontrole gidilmediyse şimdi gidilebilir.
forumgurmesi Evet, sezaryen oldum önce 1 hafta sonra dikiş kontrolü daha sonra 40 kontrolü için çağırırdım.
Minel-inannesi hayalkbr var tabiki. Sizin genel durumunuzu alakalı kontrol yapar, ultrasonla ve vajinal muayene yapar kadın doğumcunuz. Korunma yöntemleri hakkında genel bilgilendirme yapar.
zeylul hayalkbr Benim doktorum da 40ın çıkınca gel dedi. Hem doğum sonrası genel kontrol muayenesi hemde nasıl korunacağını konuşalım dedi.
seval868_ hayalkbr ben eve geldikten 2 gün sonra ve 40. Günümde gidip kontrol olmuştum ama bebeğim sadece 1 aylıkken kontrol oldu onu ekstra 40 kontrolüne çağırmadılar
faveylaa hayalkbr tabiki doktor rahim içine bakıyor dikişlere bakıyor ve benden smear testi de almıştı
rachelgreen_ hayalkbr 5.gün kontrolünde benim doktorum her şey yolunda 3.ayda tekrar gel dedi ve öyle gittim. 40 muayenesine çağırmadı yani 🤷♀️