Bugün aradılar. Yarın başlıyormuş evrakları söylediler. Bir aksilik çıkmazsa yarın gidiyoruz. Evrak olarak vesikalık fotoğraf, ikametgah ve kimlik fotokopisi istediler. Başka bir şey söylemediler. Ancak gebe grubu arkadaşlarımdan birine temiz ayakkabı ve su getirin demişler. Bir diğerine de yedek kıyafet. Başlayacak olanlar sizlere farklı bir şey söylendi mi? Kozyatağına gidecek olan var mı? Varsa tanışırız 😂