Kızlar öncelikle iyi akşamlar.
16 aylık bir kızım var. Son 2 aydır bez değiştirirken kriz geçiriyo resmen. Normalde bağıran bir anne değilim ama ağlamasını ve kendini sağa sola atmasını bastırmak için bağırır halde buluyorum kendimi. Kaka yaptığı zaman bile asla rahatsız olmaz. Bıraksam o kakalı halde 1 saat gezer. Altını pamukla siliyorum ve sıcak suyla ıslatıyorum asla soğuk olmuyor. Öncesinde bezle ilgili bir sıkıntı da yaşamadık. Yemin ederim altını açmaya korkar oldum 😣 bu durumu yaşayanlarınız var mı ya da bir öneri verecek birileri ?