Zaten mıy mıy yiyordu bayramdan bu yana hasta. Sanki yemin etmiş ağzını açmamaya. Günde 3 öğün ya hiç mi acıkmazsın! Hiç mi beğendiğin bir şey olmaz! Sevdiğin bir yemek hiç mi yok! Tükendim ya artık. Zaten 17,5 aylık 9 kg. Bu çocuk 10 ay sonra kreşe başlıcak. Bu gidişle 10 kg bile olmaz. Her gün dayak yer minicik bişey zaten. Hiç bir gün huzurumuz yok sofrada. O yemicem diye ağlıyor, ben yemiyor diye ağlıyorum. Tükendim gerçekten tükendim…