6 gün olacak ama canım çok acıyor hiç oturamiyorum bebeğimi emzirirken resmen can cekisiyorum doktor buz uygula bir de kurşun suyu diye bir su var onu uygula dedi pamuğa döküp o bölgede bekleriyorum ama hala canım acıyor ne zaman düzelirim kızlar önerebileceginiz şeyler var mı bir de bazen dikişlerin olduğu yerde bı kaşıntı oluyor kötü kokulu akıntım yok sizce enfeksiyon mu 😔