elaerke99 Merhaba oğlum yedi aylık diş çıkartma dönemindeyiz ilk dişimiz değil ikinci dişimiz ancak çok sık dışkılama mevcut. Günde 5-6 kez. Ancak ishal gibi de değil sizin de başınıza geldi mi?
KendiEvimdeDeplasmandayim elaerke99 kızımda diş çıkaracağı zaman günde 3 4kere yapar. Normalde en fazla 2kere yapıyo genelde 1. Kakanın formu da genelde türk kahvesi telvesi gibi oluyor. Üste çıksın
beyzzsenturkk_ elaerke99 kızımın diş çıkaracağı zaman mutlaka ishal olurdu öyle anlardım dişin geldiğini
dunnobeck elaerke99 Benim bebeğim 10 aylık ve daha yeni 2 dişi patladı. Dediğiniz gibi çok sık kaka yapıyor son günlerde. Normalde her sabah 1 kere yapardı
elaerke99 dunnobeck evet ya çok sık yapıyor normal mi yani 1 tane dişi çıktı problem yoktu diğeri geliyor o yüzden mi böyle oldu ki
nurdagulmom elaerke99 benim oğlumda suan 9 aylik ust dusleri kopek disleri çıkıyor ayni sizin dediginiz gibi oluyo muhtemelen dişten kaynaklidir diye dusunuyorum bende ama alt disleri cikarken böyle olmamıştı üstte kalsın