Merhaba güzel anneler , bebeklerim 1 ay 10 günlük prematüre doğdular biri küvezde yattı 10 gün sütüm en başından beri az ama emziriyorum ve mecburen mama da veriyorum sağım yapmaya maalesef pek vaktim olmuyor çoğalması için ne yapabilirim anne sütü eksik verdiğim için iyi bir anne değilim gibi hissediyorum üzülüyorum benim gibi olanlar var mı nasıl yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz 🥹