biroglanannesii1 [silindi] Kullaniyorum canım ben. Şarj sabahtan gece yatana kadar gidiyor. Bir sorun yaşamadım.
[silindi] asilazmazbalkokmaz çoğu kullanıcılar memnun kalmamış merakım gitmedi memnuniyet konusunda sorayım dedim burda kimi şarjı iyi diyor kimi kötü kimi kasıyor diyor 🥲
Lolik [silindi] indir ve haber ver😂 şarjım daha hızlı bitmeye başlarsa kocamı masrafa sokmam gerekecek😁