Merhaba arkadaşlar. 17 aylık bebeğim emzriyorum Alerji gelisti bu sabah bende. prednol avil ve dekort yapıldı. Doktor yarına kadar emzirme dedi ama oğlum çıldırır yarına kadar nasıl yapacam bilmiyorum. Daha önce kortizon kullanıp emziren oldu mu acaba?