
Geçen gün oyuncak mutfak sormuştum hatırlayanlar vardır 😊
Ahşap mutfak tercih ettim ve kurduk 🎉
Açıkçası merak edenler çok olmuştu, kurduktan sonra yazayım dedim 🤍
• Görüntü olarak gerçekten çok şık ve sade
• Plastiklere göre daha sağlam hissi veriyor
• Kurulumu biraz uğraştırıyor ama aşırı zor değil
• Parçaları kaliteli, hemen dağılacak gibi durmuyor
Ben ekstra olarak bazı yerlerini silikon tabancası ile sağlamlaştırdım 🙈
Hatta matkapla vida olması gereken bazı noktaları da silikonla sabitledim, içim daha rahat etti
Doğa da baya sevdi 🥹 mutfağın başından kalkmıyor resmen
Benim gibi kararsız kalanlara fikir olsun diye yazmak istedim 🌸
Sorusu olan varsa yazabilir 🤗