sseddaa benim bebeğimin de yüzünde çıkmıştı aşı sonrası benek benek kızarıklıklar ama çok çabuk geçmişti birkaç güne. Ateş sebepli demişlerdi o zaman halbuki calpolde vermiştim.
Asıl sorun bebeğimin ikinci ay aşısından sonra yaygın egzaması oluştu vücudunda. Çok artınca alerjisi olduğunu öğrendik ama ben aşknın tetiklediğini düşünüyorum zaten Alerji doktorumuz da aşılar egzama yapmaz ama egzamasını dermatit plaklarını tetikleyebilir demişti. Çok uğraştık ama şükür geçti🙏
Yani sizinki de tetiklenmiş olabilir