Hadi biz dışarı çıkmıyoruz ama eşlerimiz sabahtan akşama kadar dışarda işte. Çok tehlikeli. Eve gelince gerekli önlemi alıyo eşim ama hiç çıkmamak en iyisi diye düşünüyorum. Eşim bi de sultanahmette turistlerin içinde çalışıyo 😔 az önce dedi belki tatil olabilir dedi çok sevindim en azından 3-4 hafta hep beraber evde olalım