ozlms0 benim epizyom yok ama doktor sıyrık var demişti 1 dikiş attı 20 gün oluyor doğum yapalı ama ben bile az dikiş olmasına rağmen rahat rahat oturup kalkamıyorum daha zamanla hafifliyor ama ağrısı ilk zaman ağrı vardı şuan hiç yok da bende de idrar yaparken idrar dikişe değince yanma oluyor nedense bilmiyorum ve bide vajinamda genişlik var gözle görülür onun içinde kegel yapıyorum bakalım zamanla düzelir diyorlar