Rmys Merhabalar herkese 29 günlük bi bebeğim var sadece anne sütü alıyo emzirirken o emdikçe sonlara doğru göğsüm acıyo ateş basması huzursuzluk oluyo yerinde duramıyorum çekmeyi bırakınca bıraktırıyorum dayanamıyorum sütüm fazla geliyo bitiremiyo fazla geleni yatırınca süt olarak kusuyo bide ağzında pamukçuk vardı ialç kullandık geçti gibi bende kullandım göğüs ucuma ondan mı acaba 😔 pazartesi doktora gitcem ama çok çaresizim baktım böyle bi post yok kimsenin başına gelmedimi 😢😢
Retina Rmys emzirdikten sonra 20 dk süre ile yatırmayın bebeği hemen yatırıyosanız kusar.emzirirken ki durum ilginç uUn sürdüğü için daralıyor olabilrsini emzirmede de 20 dk geçirmeyin bebek çekmiypsada siz serçe parmağınızı ağzına sokup memeyi çekin
Feri Rmys canım pamukçuk tam olarak geçmemiş olabilir ondan sızlıyor olabilir göğsün ç. Doktora görünmende fayda var