Ya kızlar bazen bebeğim uykuya direniyor tabi ki dönem dönem oluyor biliyorum. Ama özellikle akşam uykusunda ya da henüz benim yemek yemediğim ve aç olduğum zamanlarda sakin kalmak için çok büyük çaba sarf ediyorum o kadar sinir oluyorum ki. Bebeğimin bi hatası yok biliyorum ama engel olamıyorum o yorgunluk üstüne bir de uykusu için savaş verince… siz nasıl sakin kalıyorsunuz bi taktik bi yönteminiz var mı