Daha öncede burda post açmıştım yine uyku içindi, sıkça görüyorum forumda herkes uyku düzeni ve onun getirdiği kolaylıklardan bahsetmiş deneyimli anneler bu düzeni nasıl oluşturdunuz bebeğim 4,5 aylık her şeyi yaptık banyo,masaj,üst değişimi bunu her gece de yapsak bebeğim gece 12-1 e kadar uyumuyor artık kendimi suçluyorum neyi yanlış yapıyorum sorun bende mi ? Yorulmam ve psikolojimi bir kenara koydum o saate kadar ayakta kalması küçük bir bebek için hiç sağlıklı değil uyku düzeni oluşturan anneler nasıl yapıtınız kaçıncı ayda başladı bu düzen ? Bebeğim sabah 2 saat uyku yapıyor akşam üstü 4-5 gibi de 1 saat sonra akşam banyo vs rutin de yapsak 20-30 dk uyuyup gece 12 ye kadar ayakta artık çok yoruldum 😓