duyguerl o aylarda yüzme dersi tek oluyor diye biliyorum yani benim yeğenimi hep tek derse alıyorlardı yada max 2 bebek, hijyen açısından da çok önermiyorum (bence) çünkü havuzdan hemen enfeksiyon kapıyorlar maalesef. Oyun grupları daha faydalı oluyor diye düşünüyorum, tabi siz bilirsiniz