Yaklasık 10 gündür 3-4 tatlı kaşığından fazla yemiyor eskiden daha çok yerdi. Et tavuk balık tüketirdi yada yoğurt tarhana bunlar sevdiği şeylerdi ama yok yani yemiyor. 500-600 cc anne sütü içiyor. Her şeyi de normal ne zaman geçer bu süreç çok bunalıyorum yememesinden önerileriniz var mı