Kızlar bir haftadır kusma isal antibiyotikle bile durduramadık bizede bulaştı o kadar kolay bulaşıyorki benm bağışıklığım çok yüksektşr bana bile geçti yıllardır böyle hastalanmamıştım doktorlar kreşler dahil herkesde var bu salgın diyor zaten kimle konuşsam bu dertten acillik çocuğum da geceleri kalkıp kalkıp kusuyor hiçbişi yemiyor bende bu gün özeldeki doktorumuza götürdüm son çare kendisi tahlillerinde enfeksiyon olmadığını antibiyotiğe gerek olmadığını onzyd adında çiğneme tableti verdi bulantı kusma önleyici yanında da enterogermina ve çinko kullanacağız isali o kadar çok değil ama felaket kusuyor gece uykudan uyanıp kusuyor onzyd kullanıp işe yarayan varmı çok bitmiş durumdayım😣