Ssevey Kızım kelmi kalıcak ya avuç avuç dökülüyo açılmaya başladı bile ben hiç istemiyorum kestirmek 🧿🧿🧿
PrensesRavza Ssevey ay maşallah diyim öncelikle 🧿 kestirmeyin benim kızımın saçı hiç yoktu tane taneydi dediler ki kestirdin daha çok çıksın hiç alakası yok sadece olanlar uzuyo şu an kızımı tamamen kel görüp üzüldüğümle kaldım 😔
kereminannesiaslii Ssevey bebegin saçları dökülür sonra yeniden çıkar benim oglumunda yastiginda hep saçlar olurdu sonra geçiyor
Ssevey PrensesRavza Sağolun 😍 bende istemiyorum kestirmek hatta konu açmıştım burda ama dökülünce kestirin diyolar bende ondam sordum gürleşmesiyle alakalı da sorun yok olmaz dimi
Duruu1 PrensesRavza canım kesme boşuna ben doğduğu zamanlar kestim ona rağmen kenarları açıldı kesmeyle alakası yok zamanla çıkıyo oralar da 1 hafta oldu annem ben içerideysen birden kesmiş şuan baktıkça üzülüyorum
PrensesRavza Ssevey yani kestirdim ben kestirmesem ne olurdu bilmiyorum ama zaten gürleşirse gürleşir ya bilemedim şimdi inşallah gürleşir kızımı herkes erkeğe benzetiyor hep saçlardan zaten babasına sa çok benziyor 🤦♀️🤣🤣
Ssevey MiracAlpinveUmutunAnnesi Haha 😂 resim yükle yazdım img yükleye girdim ordan resim URL yı kopyaladım linkini değil 😍
sev maşallah 🧿benim de bebeğimin dökülüyordu uzunlu kısalı duruyordu ben kestirdim şuan düzenli olarak çıkıyor bence siz de kestirin
Ssevey PrensesRavza Yaa kıyamam bende kestirmicem diyorum o yüzden ama bi tarafı var bi tarafı yok olursa mecbur kalırım herhalde 😒🙂
Nyr195 Ssevey benim oğlumun kakasindan sac çıkıyordu okadar çok çektim sac dökülmesinden baş edemiyordum artık hergun battaniye kıyafet değiştirip silkmekten 4 aydan sonra durdu dökülme ben saçını 1 e vurdum ama😂
AyseTugba22 Anne karnında oluştuğu için Bi süre sonra dökülmeye başlıyor kesilmesi gerekiyor muş daha gür olur ve dökülmez miş benimde oğlum saçlı doğdu şimdi dökülmeye başladı arkası kelleşti havalar ısınsın kestircem sizde öyle yapın bence daha gür olur ❤️
Ssevey AyseTugba22 Gür olmasından ziyade kızımın tam güzel ayları yaza denk geliyo 6. 7. Ayı falan e çocuğumun fotoğrafında kel kel çektirmek istemiyorum açıkçası bunu sıkıntı yapıyorum 😟
Leyal Benim kziiminda dogdudgunda okadar cok saci vardi ki simdi coka z kaldi dokuluyor halandaha ama bir taraftanda yenileri cikmaya basladi insallah cikar😌😌🤲🤲
Babe Ssevey Tekrar cikacak canim yerine benim kizimin da ayni oldu Cok sacli dogmustu 8.aya kadar döküldü simdi 15 aylik olmak uzere yenileri cikti uzadi bile saclari topluyorum
Ssevey Babe Oyyşş maşallah ah bende o toplama günlerini sabırsızlıkla bekliyorum tokalar alcam kızıma 😃
Elifmoms Ssevey maşallah subhanallah minik kuzuya🤗 kestirmeyin benim kızımın da saçları çok dökülüyor zamanla düzeliyor ve yenileri çıkıyormuş
Leyal Ssevey bisey diyimde bende ayni durumdayim bnm kendi saclarimda dokuluyor kizimla birlikte ve artik onler acildi resmen belli oluyor dokuldugu falan ama bizde cikmicak yenisi galiba😥
Ssevey Leyal Yaa valla eşim bu ne her yer saç diyo evi süpürüyo her gün 😃 bende bıktım benim açılmam daha yok ama kestirdim bide ben azalır diye hiç bişey fark etmedi eğer açılma ilerlerse Dr gidin derim bide B12 eksikliği çok yapıyormuş sağlık ocağı gel dedi ama virüsten gidemedim 😍
PrensesRavza Ssevey Mecbur kalınca tabi kestirin de işe yaramadı bizde mesela tanıdığımın kızı da kestirdi saçı vardı ama şimdi daha da gürleşti fark ediyo çocuktan çocuğa