papatya0909 Çok sağolun, size de geçmiş olsun. Hayır o ilaç değil kemoterapide endoxan tedavisi aldı annem. Şiddetli otoimmün hastalıklarda kemoterapi uygulanıyor. Yüzünde kelebek şeklinde kızarıklık kabarma oldu, böbrekleri ağrıyor diye idrar yolu enfeksiyonu denilerek özelde damardan antibiyotik verildi sonra o ilaçlar annemi zehirledi. Tam lupusun şiddetli atak döneminde bunlar yaşandığı için böbrek, kalp zarı ve diğer organlarda iltihaba sebep olduğundan kemoterapi gördü. Gençken de sürekli cildinde döküntüler kabarmalar olurdu, gece falan stres sıkıntı etti mi kaşınır kaşıdığı yer kabarırdı. Stresten deyip gönderirlerdi halbuki onlar da hastalıktanmış.