altaysmother ben yaşadım korkmayın , bebek yetersiz sıvı aldığı için öyle oluyor ilerleyen günlerde geçiyor merak etmeyin
Sütünüz çok gelmemiştir bu üç gün yeterli beslenmiş ,sıvı alamamıştır bu sebeple olmuştur bol bol sık sık emzirin sütünüz artar 3 günden sonra artmaya başlıyor bol su için ,komposto yapın yarım saatte birde olsa emzirin hem sarilikta olmaz
Mama vermeyin sütumde çok diyorsunuz bol bol emzirin sizin sutunuzden değerli hiç birşey yok geçecek bir kaç güne merak etmeyin ,mama vermenizi istemem. Yarım saatte birde olsa emzirin ,mama vermedim geçti bı kaç güne geçiyor ki sütüm çok demiyordum görünmüyordu sizinki var diyorsunuz devam edin emzirmeye