aley01 doktorumuz söylemişti dil bağı olduğunu sünnetle beraber kestirdik biz beslenme sorunu yaşadık açıkçası cigneyemiyordu öğürüyordu kestirme işleminde bir sıkıntı yaşamadık biraz kanadı oda çok normal ilk gün doktor çok ağır şeyler yedirmeyin sıvı şeyler tüketsin dedi öyle yaptık bizde ama tamamen yemek yeme alışkanlığı çiğnemesi herhalde işlemden 1 ay sonra falan oldu gerilmeyin 5 dk işlem sağlıkla büyütün 🌼