Merhaba anneler kızım 18 aylık daha önce 1 2 defa pasta üzerindeki çileklerden falan yemisti 1er tane ancak birşey olmamıştı. Dün 3 adet çilek yedi bugün büyük tuvaletini yaptıktan sonra poposunda kanamaya yakın derecede kızarıklık oluştuğunu gördüm bunun çilek ile alakası olabilir mi daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu ?