Siz net olun gece bile bağlamayın o da aynı şekilde ilerler başta zor bir süreç her yer batıyordu bizim de ama sabırla oturuyor yerine gece gündüz aynı anda bırakmıştık hatta gece çişe bile kaldırmıyordum bağırsakların düzeni varmış çünkü hep kaldırmam gerekir diye başta hiç kaldırmadım bir iki altına kaçırdı gece sonra onu da bıraktı zorlu bir süreç ama 1 2 haftaya düzene biniyor Allah kolaylık versin