Kızlar alt dişimin bir tanesinde diş eti çekilmesi oldu. Daha önce diş teli tedavisi gördüm. Pandemi düşük tehlikesi filan girdi araya derken diş teli tedavim uzadı ve yarıda bıraktım artık gidemediğim için. Eşimin tayini vana çıktı. Doktora sordum Van’da tedavi
Olayım diye ortodonti tedavilerde başka doktorlar tedaviyi yapmıyormuş filan derken tedavi yarım kaldı . Dişlerim dışardan herkese göre iyi ama bence bozuldu. Diş eti çekilmesiyle ortodonti plak tedavisi yaptırmak istiyorum sizce olur mu