nutellaaaaa Eski tip klimamız var ama yeni almamız gerekiyor en iyisi hangisi sizce ? Beko ve daikin arasında kaldım
Asyaveannesi04 nutellaaaaa Evinizin m2 göre alınıyor genelde bizim 15 senedir arçelikti memnun kalmıştık artık değiştirdik geçen ay 12000binlik aldım 27 bine
evolution nutellaaaaa bizim eskisi eski tip inverter bir daikindi. Çok elektrik yakıyordu günde 5,6 saat yakmayla 1500tl fatura gelmişti. Sonra altus aldık. Bebeğim doğduğunda bir ay 24 saat açıktı 1000tl fatura geldi. Biz baya memnun kaldık.
aysedylmz 12lik siemens var çok çok memnunum 120 m2 evim salondan Hole doğru soğutuyor gayet evi buz gibi
aysebb nutellaaaaa 6 yıldır kullanıyoruz hiç sorun yaşamadık. Bizim sülale boyu herkeste baymak var. Eşim bir ara bayisiydi kendimiz satıyorduk yani eş, dost, akraba herkeste var bizde herkes baymak alır
aslhnkrts nutellaaaaa 2 yıldır 12lik wıessman marka klimam var çok memnunum evim 1+1 ısıtma da da sogutmada da çok iyi faturada az etkisi oluyo