merikana Bıraktırmadan önce artık büyüdün emmeden uyuyacağız diye konuşmaya başlamıştım. Bir gün şans eseri emmeden uyudu. Ertesi gün de devam ettirmek istedim zaten zamanı gelmişti. Emmeden uyuyacağız dedim. Sırtını, kollarını kaşıtmayı seviyordu. Sırtını kaşıyayım falan dedim. Tabi mızmızlandı sağa döndü sola döndü ama bir şekilde uyudu. Ağladığı zamanlar oldu ama taviz vermedim. Baya alıştı derken hasta oldu ve biraz esnettim. İyileşince tekrar baştan başladım. Kitap okuyarak uyuttum. Kucağıma gelip sarılarak uyuttum derken alıştı. O şekilde emerek uyumayı bıraktırdım 🌸