Benim bebeğim de 64 günlük. Artık dayanamadığımdan bir ben mi bu haldeyim diye girdim foruma da, ilk mesajımı yazıyorum. Sosyal medyada 1 aylık bebeklerle bile öyle tıkırında yaşıyor gibi ki insanlar, daha da bozuldu sanırım psikolojim, anlamlandıramıyorum bu düzensizliğimizi. Dün gece neredeyse hiç uyumadı. Babası yürüyüşe çıkardı hem belki o uyur hem ben biraz dinlenirim diye çığlık çığlığa geri döndüler. Ne yapacağız bu çocuk nasıl uyuyacak ben de bilmiyorum. Elektrikli ana kucağı sipariş ettik bakalım işe yarayacak mı