Oğlum çok istiyor çok seviyor evim çok müsait değil aslında ama sahiplensek mi diye düşünüyorum (bakımının nasıl olduğunu biliyorum abimin kedisi var aile evinde birlikte yaşadık uzun yıllar, sorumluluğunun bilincindeyim yani) tek düşündüren gezmeyi çok seviyoruz tatillere gidiyoruz o zamanlarda ne yapacağız nereye bırakacağız. Kedisi olanlar bebekli ve kedili hayat nasıl tavsiye eder misiniz