Hamileliğin 4 ayından itibaren kullanıyorum hem kadın doğum hem psikiyatri doktoru doğum yaptıktan sonra çocuk doktorumuzun onayı ile Allah’ın izni ilede bebegım 4 aylık şuan gayet iyi bende çok tedirgin olarak kullanıyordum sizin gibi burdan araştırarak içim rahatladı iyi olmamız gerekıyor ki bebeklerimizi sağlıkla büyütelim