Merhaba kızlar. Normalde bebeğimin yanına uzanıp ninni söylüyorum uyuyor. Fakat iki gündür ortalığı yıkıyor ağlaya ağlaya sadece kucakta sakinleşiyor. Gece uykusundan da aynı şekilde uyanıyor ve uykuya döndürmek çok zor oluyor. 5 ay 19 günlük neden olabilir? Dişten şüpheleniyorum. Eğer diş ise bu dönemde kucağımda mı uyutmalıyım tekrar eski düzene dönebilir miyiz diş çıktıktan sonra? İlk çocuğum bir yol gösterirseniz çok mutlu olurum. Teşekkür ederim şimdiden 🙏