Gercekten cok zor durumdayiz. Yani inanilmaz bir anne bagimliligi var ve boyle olmasi icin hic bir sebep yok. 9 aylik oldugundan beri calisiyorum su an 14 aylik zaten hep bana duskundu ama son 1 haftadir sabah uyanip babasini gorunce bile agliyor hic gitmek istemiyor. Sadece disari cikarken babasina gidiyor. Esim her gun isten erken cikip onu alir 1-2 saat vakit gecirirler ben gelene kadar gayet normaller ama ben geliyorum resmen adamdan tiksiniyor. Napabiliriz surekli ilgilenmeye calisiyor ama biz oynarken odaya babasi gelince bile agliyor. Beynine mi kodladi acaba babam gelince annem gidiyor diye. 1 saniye tuvalete gitsem bile hungur hungur agliyor. Beraber oturuyoruz bak gitmiyorum kizim diye alissin diye ama yok ertesi gun yine ayni