ya ben bebeğime 5 aylıkken baslamak istedim tadımlar uzun sürüyor diye havuç ve kabak verdim bebeğim sindiremedi sanırım kustu, kaka yapmakta zorlandı, karnı şişti vs. şimdi 2 gündür mama ve anne sütü dışında bir şey yedirmedim anca düzeldi 6.aya kadar bekleyip tekrar denicem doktora sorarak