surprizbebe ben anaokulu öğretmeniyim oğlum 19 aylık ikea mammut model aldım yarın teslim edilecek inşallah piyasadaki duyusal masaları sevmiyorum sunta olanlar ucuz ama malzeme kalitesi çok kötü ahşaplar da bence pahalı birde illa ortasında kap olma olayı bence gereksiz ahşap olanlarda zamanla ahşap aşınabiliyor yada çocuk boya yaptığında boya lekesi çıkmayabiliyor bu mammut model birçok anlamda bence daha kullanışlı üzerinde boya yap sil geçer yemek ye yada sulu oyunlar oyna sudan etkilenmiyor zaten oyun hamuru kinetik kum vs herşey üstünde oynanır zaten bence fiyat iyi kaliteli de yüksek ben gidip inceledim önce online dan aldım istediğim renk stoğu öyle oldu anca ikeanın yazı tahtasını da kullanıyoruz 19 aylık oğluma bir köşe hazırlıyorum yazı tahtası masası sandalyesi orta boy bir oyuncak kutusunda günlük kullanıldığı sevdiği kitapları boyaları vs ona bir alan düşündüm belki fikir olur sizede umarım yardımcı olabilmişimdir ☺️