Canimbenim65 benim kızım 35 haftalık doğdu. 17,5 aylık 9 kg. Azcık 9500e yaklaşmıştı hasta oldu iştahı kesildi onu da vermiş malesef. Bu kadar da olmazdı da atom karışım veriyorum bence onunla aldı. Ne memeye düşkün ne yemeğe. Ölmicek kadar yiyor o da zorla. Seneye kreşe vericem işe dönücem bu gidişle 2 yaşında bile 10 kg göremeyiz. Çok ezilecek diye üzülüyorum