asena3265 Pamukhanim_ Vala dikkat ediyorum tartının pili yok inşallah verebilmişimdir.Bebiş 3 aylık oldu.doğum kilosu 94 kırkım çıkınca 85 e düştüm gerisi yok.Elti oluyorum da🤮nişan var biraz zayıflasam iyi olacak
Minikkalbinannesi Pamukhanim_ çok güzel görünüyor eline sağlık afiyet olsun🌸💕deneyebilirim aslında eşim kurabiye canavarı😂
Pamukhanim_ surprizbebe zuberin şekersiz ile yaptım ben ama tarif de belirtmiyordu. Tadı bana iyi geldi ama ben pek şeker sevmem
surprizbebe Pamukhanim_ ben de çok şekerli sevmem o yüzden sordum canım sağol. Afiyet olsun size. Kızıma ve bize şekersiz alıyorum oğlum şekerlisini seviyor fıstık ezmesinin.
Pamukhanim_ surprizbebe bizim evde şuan abartısız 4 farklı kavanoz var eşim her gittiği yerden aldığı için bizde doğayla şekersiz yiyoruz 😅🌸