Aptamil kullanma gaz yapıyo bebelac da kullanmıştım önceden o da iyiydi bi sıkıntı yaşamadım . Ama dediğim gibi organik ve kolay sindirilebilir diye bebek hemşiresi holle yi önerdi . İnstagramda izmirbebekhemşiresi takip edebilirsin her soruna yanıt veriyor çok faydasını gördüm