oseninyengenyengen Hanimlarrr 14 ay bitti 2 aydir yuruyo ama ice basarak sonradan duzeliyomu simdiden ortopediye goturmek lazimmi yardimci olurmusunuz
patlakprezervatif oseninyengenyengen evet düzeliyor. Oğlum 10.ayında yürümeye başladı şu an 14.ayının içinde yeni yeni düzeliyor. Eğer w şeklinde oturuyor ise onu da engelleyin. Bu şekilde oturmakta içe basarak yürümeye sebep oluyor. İçe basarak yürümeye devam ederse daha ilerleyen dönemlerde doktora gitmesi gerekiyor. Bakmıştım ama unuttum ama yanlış hatırlamıyorsam 6 7 yaş gibiydi
oseninyengenyengen patlakprezervatif hic oturdugunu gormedimki hep ayakta geziyo😂 ya az once tanidigim birine soyledim onunda yegeni oyleymis protezli falan ayakkabi yaptirmis simdiden yaptir git falan deyince dunde ortopedik bi ayakkabi aldim diyorum 2 ay bi giysin adam evdede giysin dedi duzelmezse gosteririm yok erkenden goturun diyo korkuttu 🫣
patlakprezervatif oseninyengenyengen bu arada ben de içe basarak yürüyorum ama bizde durum genetik babamdan kardeşlerime ve bana geçmiş. Annemler ben 2yaşımdayken doktora götürüp özel ayakkabı almışlar ve ben sürekli ayağımdan çıkartıp atmışım. Böyle bir tabloda yaşayabilirsiniz 😄. Kabul etmeyenler oluyor hatırlamasam da kendimden biliyorum 😄
oseninyengenyengen patlakprezervatif babasi normal bana cekseydi disa dogru yururdu 😃😃 bebek olmak ayakta ayakkabi tutamak demek sanirim benimkide cekistiriyo cirtcirtini cikariyo😂