7 ay 18 günlük oğlum var 5.5 ayında ek gıdaya başladım sabah irmikli karısımlı kahvaltılar yapıyorum önceden hepsini yerdi ne yapsam ama bir haftadır sanki yeni tadıyormuş gibi öğürüyor yavaş yavaş içindekileri cıkardım acaba hangisine diye ama yok yine yapıyor muhlamayı severdi onu azönce yemedi muzlu irmikli karışım yaptım 4-5 kaşık oda zorla başına gelen varmı niye böle yapıyo😖 önerisi olan varmı ne verim ne yapım ilk kızımda böle iştahsızdı 6 yaşında hala öle oğlum yese diye bakıyorum oda yavaştan red ediyor sanki😖yardımcı olurmusunuz