Kızlar merhaba; Ben KPSS’ye hazırlanıyorum, sınavım 25 Ekim’de. Bu sene kazanmak istiyorum o yüzden düzenli çalışıyorum.
Ama son zamanlarda maddi olarak çok sıkıştık. Eşim yeni bir iş kurdu, şu an gelirden çok gider var. Borçlar ve faturalar derken ben de çalışmayı düşünmeye başladım.
Bir yerle görüştüm, çağrı merkezi işi. Saatleri 09:00 - 18:30, cumartesi de yarım gün var. Asgari ücret veriyorlar. Saatleri biraz esnetebiliriz dediler ama ne kadar olur bilmiyorum.
Oğlum kreşe gidiyor.
Açıkçası bu tempoda KPSS’ye ne kadar çalışabilirim emin değilim.
Hem işe ihtiyacım var hem de sınavı bırakmak istemiyorum.
Sizce bu şekilde full time çalışıp KPSS yürür mü, yoksa bu sene sık dişini zaten önünde kaldı 6-7 ay çalışıp atan mı dersiniz?
Tabi atanabilecek miyim oda var 😑