Dolap uygulaması üzerinden satın aldım 1000 TL gibi bir fiyatta ödedim satıcı ilgili ve alakalııydı da orijinal olup olmadığı konusunda hiç şüphem olmadı. Geldiğinde de ürünler kaliteliydi ama oğlumun diğer bodyleriyle birlikte ayrı olarak attım yıkadım çıktığında küçülmüşlerdi normal hassaslıkta yıkadım 30°’de. Neden böyle oldu acaba onayladıktan sonra da siparişi herhangi bir hakkım yok sanırım :(