avkatanne ben hep öyle yapıyorum. Yine hasta olduk ailecek; burun akıntısı, boğaz ağrısı, biraz da öksürük vardı. Götürmedim çünkü halsizlik ve ateş yoktu. hastaneler daha kötü su an. Ayrıca her hastalığa ilaç vermeye gerek yok, bol c vitamini ile destekliyorum.