Bebeğiniz 3 aydan küçükse 0 numara kullanabilirsiniz. Ben yaklaşık iki aylıkken 3 numara almıştım çünkü 0 alıp bir ay sonra üstüne yeni bir emzik daha almak istemedim ve herhangi bir sorun olmadı. Bazı bebekler (3 aydan küçükler) 0 numarayı çekmekte zorlanıyor diye duydum. Öyle bir durum olursa biraz daha hızlı akışlı olan bir numaraya geçebilirsiniz.