annehalleri Bebeğim 5.5 aylık bugün doktor kontrolünde yeni bir ilaç yazdı adını duymadım hiç kullanan memnun olan var mı .Ferıch damla adı
koldemirr Ferrum diye bir marka verdi doktorumuzda bize daha kullanmadık ama eminde değilim açıkcası kullanmak ne kadar mantıklı bilmiyorum çevremde kullanmayanlarda var iyice araştırıp kullanacağım
annevebebegiii__ koldemirr kullanmak ne kadar mantıklı bilmiyorum çevremde kullanmayanlarda var Demir gelişim için önemli bir vitamindir çevrenizde kullanmayanlar var diye ihmal etmeyin emziren annelerin bile düzenli olarak baktırması lazım demire
annehalleri koldemirr Demiri daha kullanmaya başlamadım nasıl kullanacağımı da unuttum bu süre içinde kaç damlaydı sabır ya rab 🙏🏻😂