Bugün 4. Günümüz ameliyat oldu boğazından girip yapmışlar sanırım ilk günlerde boğaz ağrısı çekti şimdi dün farkettim kücük dilinin yanında beyaz aft çıkmış boğazım acıyor diye ağlıyo normal mi aftların çıkması? Karadut özü versem iyi gelir heralde bide